Severotisk s. r. o. a Svoboda Press s. r. o.

Ekoznačka je pozitivní znamení pro naše zákazníky

Oblíbené časopisy, letáky obchodů z okolí i produktové katalogy firem. To vše tisknou společnosti Severotisk a Svoboda press, které provozují velké offsetové tiskárny v Praze a Ústí nad Labem. Patří k prvním společnostem v oboru polygrafie, které získaly EU Ecolabel na tištěné produkty. O ekoznačce jsme si povídali s Ivou Proškovou, manažerkou pro udržitelnost a systém kvality obou firem.

Udělená Ekoznačka:  
Udělená Ekoznačka:

Ekoznačka je pozitivní znamení pro naše zákazníky

Oblíbené časopisy, letáky obchodů z okolí i produktové katalogy firem. To vše tisknou společnosti Severotisk a Svoboda press, které provozují velké offsetové tiskárny v Praze a Ústí nad Labem. Patří k prvním společnostem v oboru polygrafie, které získaly EU Ecolabel na tištěné produkty. O ekoznačce jsme si povídali s Ivou Proškovou, manažerkou pro udržitelnost a systém kvality obou firem.

Představte krátce svou společnost a certifikované produkty.

Naše společnosti jsou velké offsetové tiskárny. Zabýváme se především tiskem časopisů, katalogů a letáků. Certifikované produkty jsou na objednávku našich zákazníků, a to jak z oblasti časopisů, tak letáků.

Jak jste se o možnosti získat ekoznačku dozvěděli?

Vzhledem k oboru, v jakém podnikáme, je pro nás velice důležité mít o ekoznačkách povědomí. Povědomí o ekoznačce EU Ecolabel přišlo z několika stran, a to z naší vlastní iniciativy a také od zákazníků formou jejich dotazů.

Co vás motivovalo ekoznačku pro své produkty získat?

Motivací byla především poptávka zákazníků po možnostech označení jejich produktů ekoznačkou. Byli jsme jedni z prvních v polygrafii, kdo tuto ekoznačku získal a začal využívat.

Jaký to mělo přínos pro vaše podnikání?

Určitě pozitivní znamení pro naše zákazníky, že jsme schopni plnit kritéria zadaná ekoznačkou a také možnost využít logo na jejich produktech.

Používáte ekoznačku v rámci firemního marketingu? Jak?

Používáme ji způsobem nabídky zákazníkovi, který chce vědět, jaké možnosti ekologických certifikátů máme a jaká loga může naším prostřednictvím prezentovat na svých produktech. Všeobecně by i našemu marketingu pomohlo, kdyby byla ekoznačka více prezentována přímo zřizovatelem.